Bestellen via uw
eigen software.
Met een OCI-koppeling bestelt u via uw eigen inkoopsoftware of ERP-systeem bij onze webshop.
WAT IS EEN OCI-KOPPELING?
Een OCI (Open Catalog Interface)-koppeling verbindt de Polvo webshop met uw eigen inkoopsoftware of ERP (Enterprise Resource Planning)-systeem, maar wat houdt dat nu precies in? Met een OCI-koppeling kunt u via uw eigen vertrouwde inkoopsoftware verbinding maken met onze webshop. Daar kunt u al onze producten inzien, prijslijsten, actuele artikelinformatie en nog veel meer. Het grote voordeel van een directe verbinding met onze website is dat alle informatie altijd up-to-date is.
Nadat u rustig heeft rondgekeken op onze webshop en de gewenste producten in het winkelmandje zitten, kunt u terugkeren naar uw eigen inkoopsysteem. Daar wordt er automatisch een inkooporder gemaakt. Deze kan bij uw bedrijf heel eenvoudig intern gecontroleerd worden en vervolgens naar ons doorgestuurd worden.
Een OCI-koppeling biedt voor u als klant dus een hele hoop voordelen op het gebied van gebruiksgemak. Ook maakt deze vorm van automatisering het bestellen van goederen een stuk minder foutgevoelig.
Kortom: een OCI-koppeling zorgt ervoor dat u gemakkelijker, overzichtelijker en veiliger producten kunt bestellen!
HOE WERKT HET?
- U maakt via uw eigen inkoopsoftware een inkooporder aan.
- Vervolgens logt u automatisch in op de Polvo webshop. Daar kunt u producten bekijken en ze in het winkelmandje plaatsen zoals u gewend bent. Op onze webshop ziet u alle actuele productinformatie, voorraadinformatie en prijzen.
- Als u alle producten heeft verzameld keert u vanuit het winkelmandje terug naar uw eigen inkoopsoftware. Uw inkooporder wordt automatisch ingevuld met alle informatie.
Wilt u graag digitaal samenwerken met Polvo? Neem dan contact op met een van onze specialisten. Stuur een mailtje naar info@polvobv.nl